Kvalita

Aby sme sa stali dôveryhodnými partnermi a mohli rozšíriť spoluprácu s výrobcami súčiastok pre automobilový priemysel, rozhodli sme sa zaviesť v našej spoločnosti systém riadenia kvality podľa normy EN ISO 9001:2015.

  • CERTIFIKÁT ISO

    → stiahnuť pdf súbor
  • ETICKÝ KÓDEX

    Dobré meno spoločnosti
    • Dobré meno našej spoločnosti záleží na nás samých
    • Imidž spoločnosti vytvárame v súlade s najvyššími etickými štandardmi
    • Prioritou je pre nás celkové dobro spoločnosti
    • Rešpektujeme pravidlá bezpečnosti v našom pracovnom prostredí
    Vzťahy so zákazníkmi a spolupracovníkmi
    • Nikdy nehovoríme, že nie je možné niečo zrealizovať. Vždy vynakladáme úsilie k nájdeniu lepšieho riešenia
    • Ak nie sme schopní dodržať dohodnutý termín, informujeme druhú stranu o oneskorení a jej príčine
    • Nikdy nenechávame otázky bez odpovedí
    • Úcta ku všetkým je pre nás prioritou
    • Všetko, čo robíme, je čestné a vždy v súlade so zákonmi
    Dôverné informácie
    • Všetko, čím sa zaoberáme, vyžaduje diskrétnosť a úctu k našim zákazníkom a ich vlastníctvu
    • Vlastníctvo našej spoločnosti nikdy nevyužívame pre súkromné účely
    Základné ustanovenia
    • Všetky konflikty záujmu hlásime priamemu nadriadenému
    • Všetci sme zodpovední za dodržiavanie tohto kódexu
    • Každý zamestnanec, ktorý disponuje informáciami o porušovaní tohto kódexu, je povinný bezodkladne informovať o tejto skutočnosti vedenie spoločnosti
    • Zamestnanci každým rokom záväzne potvrdzujú súhlas s týmto kódexom
  • POLITIKA KVALITY

    Firma International Quick Service poskytuje svoje služby pre výrobcov súčiastok v automobilovom priemysle, pričom je typickým nástrojom outsourcingu, aký používa náš zákazník.

    Nami poskytované služby spĺňajú individuálne potreby odberateľov a dynamické požiadavky rozvíjajúceho sa trhu.

  • Aby sme udržali a rozvíjali kvalitu našich služieb, stanovili sme si nasledujúce ciele:
    • Budovanie vzájomne výhodnej spolupráce na základe partnerstva v biznise
    • Rozoznávanie nových potrieb a požiadaviek našich zákazníkov a tiež neustále zdokonaľovanie našich služieb
    • Zvyšovanie dôvery zákazníka k nami poskytovaným službám
    • Vytváranie povedomia medzi pracovníkmi o význame kvality a tiež o tom, že každý je zodpovedný za kvalitu ním odvedenej práce.
  • Tieto ciele dosahujeme:
    • Otvoreným dialógom so Zákazníkom
    • Identifikáciou aktuálnych a predpokladaných požiadaviek zákazníkov
    • Analýzou nákladov a cien s cieľom ich optimalizácie a tiež prispôsobenie trhu
    • Zvýšením účinnosti marketingu
    • Neustálym zdokonaľovaním komunikácie medzi zákazníkom a našimi pracovníkmi
    • Funkčnou a kompletnou administratívnou obsluhou
    • Angažovaním všetkých pracovníkov k zdokonaľovaniu kvality poskytovaných služieb
    • Školením a zvyšovaním kvalifikácie pracovníkov
    • Vykonávaním neustáleho monitoringu procesov, identifikáciou oblastí na zlepšenie a tiež neustálym zdokonaľovaním.
  • Zavedenie Politiky Kvality zvyšuje trhovú pozíciu našej firmy, zlepšuje jej profesionálny vzhľad a tvorí jej ďalší rozvoj.
    Politika je realizovaná v konkrétnej činnosti pomocou realizácie operačných cieľov a úloh pri plnej angažovanosti manažmentu a všetkých pracovníkov firmy.